Skąd czerpać informacje o klientach?
Jeżeli już prowadzisz gabinet estetyczny czy kosmetologiczny, to najlepszym źródłem wiedzy o potencjalnych klientach są…Twoi obecni. Szok, wiem. Nie zakładaj z góry, że wiesz już o nich wszystko, co potrzeba. Bądź dociekliwa, zadawaj pytania. Jakie?
- jak dowiedzieli się o gabinecie/zabiegach?
- skąd czerpią informacje, z jakich profili społecznościowych czy magazynów korzystają?
- dlaczego postanowili przyjść na pierwszy zabieg?
- ile minęło czasu od pomysłu na zabieg do faktycznego kontaktu z gabinetem i przyjściem na wizytę?
- jakie mieli wątpliwości w związku z samym problemem estetycznym oraz zabiegiem?
- jakie mieli obawy i obiekcje przed zabiegiem?
Tego typu pytania można mnożyć.
Gdzie jeszcze szukać informacji o potrzebach, problemach i obawach potencjalnych klientów?
- profile społecznościowe innych gabinetów i klinik
- grupy dyskusyjne na forach internetowych i w mediach społecznościowych
- filmy na platformie YouTube
- wyszukiwarka Google
- magazyny branżowe