IMESO SERWIS

Innowacyjne wsparcie techniczne dla Twojego gabinetu

Witaj w najbardziej innowacyjnym i zaawansowanym technologicznie serwisie urządzeń medycznych w Polsce!

Specjalizujemy się w przeglądach oraz naprawach systemów chłodzenia Zimmer Cryo 5, Cryo 6, Cryo 7, Cryo Pro, Cryo Mini oraz urządzeniach do modelowania sylwetki firmy Zimmer MedizinSysteme GmbH. Serwisujemy również urządzenia Leonardo Skin Care Group Ltd., SLK, In2050.

 

Jako jedyny autoryzowany serwis urządzeń dla medycyny estetycznej marki Zimmer w Polsce gwarantujemy najwyższą jakość usług serwisowych oraz napraw.

 

Poznaj naszą ofertę oraz Twoje korzyści wyboru opieki serwisowej IMESO!

Serwis i naprawy systemów chłodzenia Cryo

Sprawne, wyczyszczone i zdezynfekowane urządzenie Cryo to czyste i bezpieczne powietrze w Twoim gabinecie.

Serwis i naprawy urządzeń do modelowania ciała

Przez niezawodność technologii do sukcesu w modelowaniu sylwetki.

Serwis i naprawy technologie ALT, światło, laser

Precyzja działania urządzenia to niezbędny element bezpieczeństwa i skuteczności zabiegów.

Akcesoria standardowe i customowe

Wszystko, czego potrzebujesz do komfortowej pracy z urządzeniem.

Wynajem urządzenia zastępczego

Bezpieczeństwo Twojego biznesu naszym priorytetem.

Wsparcie techniczno projektowe

Od projektu do pierwszego zabiegu - pełne wsparcie przez cały proces instalacji.

IMESO CARE

Doświadcz wyższego poziomu wsparcia technicznego
z pakietami opieki serwisowej IMESO Care.

Sprawdź wyjątkowe korzyści, wykraczające poza usługi serwisowe, które zyskasz wybierając pakiety IMESO Care

Dowiedz się więcej

Twoja opieka techniczna najwyższych lotów

Co wyróżnia serwis IMESO?

W IMESO dążymy do partnerstwa w biznesie, naszym celem jest rozwój Twojej firmy. W zakresie usług serwisowych dokładamy wszelkich starań, aby jak najlepiej doradzać naszym klientom w doborze odpowiednich technologii oraz procedur zabiegowych. 

 

Stawiamy przede wszystkim na bezpieczeństwo. Świadomość, jak kluczowe jest bezpieczeństwo pacjenta oraz personelu pozwoliło nam wypracować pionierski system zarządzania bezpieczeństwem w branży medycznej. Wiele rozwiązań, z których korzystamy, jest odwzorowaniem idei, doświadczeń i trendów zarządzania zarządzania bezpieczeństwem w lotnictwie.

Jak implementujemy rozwiązania funkcjonujące w lotnictwie?

  • podleganie regulacjom prawnym i nadzorowi
  • nieustanne szkolenia i podnoszenie kwalifikacji personelu weryfikowane egzaminami
  • najnowsza i sprawdzona technologia obsługowa
  • wysoka dbałość o szczegóły w każdym aspekcie
  • możliwość śledzenia szczegółowej historii serwisowej urządzeń pod naszą opieką
  • analiza doświadczeń i wyciąganie wniosków
  • rozwijanie procesów serwisowych
  • wysoka samoświadomość i kultura techniczna personelu

Czy Twoje urządzenie wymaga przeglądu?

Jeżeli posiadasz w gabinecie urządzenie o statusie MD (Medical Device), to zgodnie z ustawą z dnia
7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych, podlegasz obowiązkowi zapewnienia regularnego przeglądu technicznego danego urządzenia.

 

Przegląd powinien wykonywać autoryzowany przez producenta serwis, szczególnie w okresie trwania gwarancji.

Podstawa prawna

Certyfikaty

Korzyści

Zobacz jakie korzyści płyną z regularnego serwisowania urządzeń?

01.
Dłuższa żywotność urządzeń
02.
Podwyższony poziom bezpieczeństwa pacjentów oraz operatorów
03.
Maksymalizacja skuteczności zabiegowej poprzez optymalizację wydajności urządzeń
04.
Minimalizacja ryzyka wystąpienia poważnych awarii i przestojów w pracy
05.
Zgodność z normami prawnymi
Najczęściej zadawane pytania
Ile czasu trwa przegląd urządzenia?

Standardowy przegląd urządzenia trwa od 1,5 do 3 godzin. Czas przeglądu uzależniony jest od rodzaju oraz faktycznego stanu urządzenia.

Ile kosztuje naprawa urządzenia?

Koszt naprawy urządzenia jest bezpośrednio związany z kosztem części i materiałów niezbędnych do usunięcia usterki oraz rozległością wymaganych prac. Nie mniej jednak, dokładamy wszelkich starań, aby zaraz po wykonaniu diagnostyki urządzenia określić koszt jego naprawy. Dysponujemy również cennikiem standardowych czynności serwisowych dla poszczególnych technologii.

Czy udzielacie gwarancji na wykonaną naprawę?

Tak. Standardowo gwarancja na wykonaną naprawę wynosi 1 rok. Ewentualne świadczenia z tytułu gwarancji zależne są od stosowania się do wytycznych prawidłowej opieki technicznej nad użytkowanym urządzeniem.

Ile czasu trwa naprawa urządzenia?

Po odebraniu urządzenia wykonywana jest diagnostyka urządzenia, która trwa standardowo do 3 dni roboczych. Po uzyskaniu decyzji klienta w sprawie naprawy, urządzenie jest przywracane do eksploatacji w okresie 7 dni roboczych. Czas naprawy może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od serwisu IMESO.

Czy naprawiacie urządzenia zakupione od innego dystrybutora?

Priorytetem dla nas jest dostarczyć wsparcie techniczne dla posiadanej przez Ciebie technologii. Bez znaczenia jest fakt, czy dane urządzenie było dostarczone przez IMESO, czy innego dystrybutora.

Co w przypadku, gdy naprawa urządzenia okaże się ekonomicznie nieuzasadniona?

W takich sytuacjach jesteśmy gotowi do zapewnienia pomocy przy wyborze nowej technologii, uzupełniając ją o pakiet szkoleń i usług programu IMESO CARE. Zakup nowego urządzenia możemy dodatkowo zrabatować, w oparciu o pozostawienie starego urządzenia w rozliczeniu. 

IMESO Serwis

Bezpieczny system terapii chłodzenia skóry w zabiegach laserowych i fizjoterapii Cryo6

IMESO

Finansowanie

Wychodzimy naprzeciw Twoim potrzebom biznesowym.

Sprawdź nasze elastyczne formy finansowania zakupu urządzeń, szkoleń czy usług serwisowych. Pomagamy również w procesie wyszukiwania oraz uzyskiwania dostępnych dofinansowań europejskich lub państwowych.

Dowiedz się więcej
IMESO

Academy

W IMESO Academy dbamy o edukację naszych klientów. Oferujemy szkolenia produktowe, które pozwalają na lepsze poznanie naszych urządzeń medycznych oraz zdobycie specjalistycznej wiedzy. Nasze szkolenia podnoszą kwalifikacje, dzięki czemu nasi klienci mogą świadczyć usługi na najwyższym poziomie i rozwijać swoje umiejętności.

Dowiedz się więcej